Teknoloji

News App Artifact’ten Clickbait’e Karşı Özellik

Instagram’ın kurucuları tarafından oluşturulan AI destekli haber akışı uygulaması artefaktkullanıcıların ilgisini çekecek bir seri yeni özellik ilan edildi. Bunlardan ikisi, kullanıcı deneyimi açısından o kadar da kritik değildi. Ancak, içerik yazarları için bir tane var. bir tür köklenme.

Yeni özellikler arasında yer alan Artifact’in pek de kıymeti bilinmeyen özelliklerinden ilki yazılar. Emoji ile tepki verebilirsiniz oluşum. İkinci özellik Artifact’te okunan bir makale, fotoğraf olarak kaydedilebilir . Daha sonra bu fotoğrafı başka birine gönderebilecek veya sosyal medyada paylaşabileceksiniz.

Gelelim önemli özelliğe: Artifact, clickbait ile makaleleri tespit edecek!

Kullanıcılar, Artifact’te okudukları makalelere atıfta bulunuyor” tıklama tuzağı Bunu şöyle açıklayalım: Artifact’te gezinirken etkileyici bir başlıkla karşılaştınız ve yazıya tıkladınız. Ancak, haberin başlıkla hiçbir ilgisi olmadığını, yazarın tıklama tuzağı olduğunu fark ettiniz. Burada, yukarıdaki ekran görüntüsünde görebileceğiniz gibi Artifact ile ilgili bu tür makaleleri görebilirsiniz. rapor edebileceksin . yapılmış resmi açıklamaBu özellik sayesinde içerikler analiz edilecek ve platformda clickbait yapmayan kaliteli içerikler yer alacaktır. ön planda gösterileceği belirtilir. Bir gönderiyi tıklama tuzağı olarak bildirmek için sağ üstteki üç nokta düğmesine dokunmanız yeterli olacaktır.

Üstelik olay bununla da sınırlı değil. Yapı, tıklama tuzağı olarak işaretlendi makalelerin başlığını otomatik olarak değiştirebilecek . Doğrusu; Başlığı değiştirmek de masadaki tek seçenek değil. Platformun kurucuları arasında yer alan Kevin Systrom, başlık değişikliğinin yanı sıra farklı uygulamaların da yapıldığını ve hatta test edildiğini söyledi. Ancak Systrom, “farklı uygulamalar” dediği şeyle ilgileniyor. detay vermedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu